Hinnasto

- 1 hlö 65 €
- 2-3hlö 50 € / ratsastaja
- 4+ hlöä 45 € / ratsastaja

Myös polttarit, synttärit, erilaiset tapahtumat, yritysten virikepäivät jne. Kysy suoraan Pirjolta!

Kymmenen kerran kortti on voimassa 12 viikkoa ensimmäisestä ratsastuskerrasta. Jos samalle kortille on varattu 2 vakiopaikkaa/vko, voimassaoloaika on 6 viikkoa, 3 vakiopaikkaa/vko on voimassa 4 viikkoa. Jos tunti on peruttu tallin toimesta (liian kova pakkanen, hevosten kesäloma tms.) voimassaoloaika pitenee.

TUNTIPERUUTUS
Mikäli olet estynyt tulemasta ratsastustunnillesi, ilmoita peruutuksesta edellisellä ratsastustunnillasi tai TEKSTIVIESTILLÄ toimiston numeroon 0400 906 215. Peruutuksessa huomioi seuraavat seikat:

• peruutusviesti tulee lähettää viimeistään saman päivän klo 10 mennessä, paitsi lauantain tunnit perjantai klo 12 mennessä. Yksityistunnit ja lukujärjestyksen ulkopuolelta varatut ryhmätunnit edellisenä päivänä.
• edellä mainitun ajankohdan jälkeen tulleet peruutukset jätetään huomioimatta ja tunti veloitetaan.
• sairastapauksissa myöhässä peruttua tuntia ei veloiteta, jos oppilas tuo seuraavalla kerralla ratsastamaan tullessaan lääkärintodistuksen ratsastuskyvyttömyydestä.
• muihin puhelimiin, sähköposteihin, facebookkiin, vastaajaan tms tehtyjä tuntiperuutuksia ei voida huomioida. Toimiston puhelin on aina tuntiopettajalla jolla on myös listat, joten pysytään ajan tasalla. Tekstiviestistä pystytään myös tarkistamaan kellonaika myöhästyneiden peruutusten varalle.
• Myöhässä peruttuja tunteja ei voi korvata, eli ratsastaa muuna päivänä. Myöhässä peruutettu tunti on aina menetetty.

Nämä säännöt koskevat kaikkia ratsastuskoulun tunneilla ratsastavia oppilaita. Myös omilla hevosilla tunneilla käyviä sekä irtotuntioppilaita.